Transfer Haberleri ⚽ Süper Lig ve Dünya Takımları #6

2 İyl 2020
61 513 Baxış

Bana sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz.

İnstagram - instagram.com/sinyorfootball
Twitter - twitter.com/SinyorFootball

İşbirlikleri ve öneriler için - enesakiletisim@gmail.com

Müzikler - NoCopyrightSounds
Arkadaşlar geçtiğimiz yıllarda Oumar Niasse'nin adı düzenli olarak Türk takımlarıyla anılıyordu.
Niasse bu sezonun sonunda sonunda serbest kalıyor.
2014’te Akhisarspor’dan Lokomotiv Moskova’ya transfer olan Oumar Niasse, önümüzdeki sezon Süper Lig'e geri dönebilir.
Fanatik'in haberine göre Galatasaray , 30 yaşındaki forvetle görüşmelere başladı.
Niasse, Lokomotiv Moskovanın ardından 2016’da transfer olduğu Everton’da fazla forma şansı bulamadı.
Bu sezon Premier Lig'de yalnızca üç maça çıkabildi.
Çıktığı bu 3 maçta gol veya asist katkısında bulunamadı.
Biliyorsunuz Fernando Muslera sakatlandı.
Ve yaklaşık olarak diğer senenin devre arasında tekrar sahalara dönecek.
Galatasaray da bu yüzden yerine bir kaleci bakıyor.
Şuanda ismi geçen kalecilerden birisi de Sergio Rico.
Mundo Deportivo'nun haberine göre Galatasaray'ın bir ilgisi var.
Eylül ayında Paris Saint-Germain'e kiralanan Rico bu sezon Ligte sadece 2 maçta oynadı.
Oynadığı bu 2 maçta kalesinde 4 gol gördü.
Bu arada oyuncu PSG'de kiralık ama bonservisi Sevilla'da.
Sevilla da kalecisinden memnun olduğu için Rico'nun gidişine izin verebilir.
Galatasaray bu oyuncuların dışında gençleşmeye de çalışıyor.
Galatasaray Metz'in 22 yaşındaki stoperi Mamadou Fofana ile ilgileniyor.
Genç oyuncu da bu ilgiyi doğruluyor.
Türkiye’ye yabancı değilim. Daha önce Alanyaspor’da görev yaptım.
Şimdi de takımım Metz için mücadele ediyorum ama Galatasaray’la adımın anılması beni onurlandırdı.
Her futbolcu büyük takımlarda oynamak ister.
Benim de tek amacım futbol oynayarak takımıma katkıda bulunmak. Benim için futbol bir sevda
Galatasaray çok büyük kulüp. Metz’le 2 yıllık kontratım var.
Transfer işlerinde tabii ki konuşarak her şey çözülür ve umarım tekrar Süper Lig’e dönerim.
Süper Lig, Avrupa’daki birçok ligden daha kaliteli ve gün geçtikçe de kalitesini artırıyor.
Galatasaray’ın taraftarları çok iyi, futbolcuları da üst seviyede.
Alanyaspor forması giydiğim dönemde Galatasaray beni çok etkilemişti.
Özellikle Bafetimbi Gomis’e karşı oynarken çok zorlandığımı hatırlıyorum.
Galatasaray Mario Lemina'nın bonservisini alacak deniyordu.
Ancak Galatasaray Gabonlu oyuncunun 16 milyon euroluk satın alma opsiyonunu kullanmayacak gibi görünüyor.
Mario Lemina da bu konu hakkında şöyle diyor.
Burada kiralık oynuyorum kontratım bitiyor.
Marseille'de konuşulan proje gerçekten ilgi çekici.
Marsilya her zaman kalbimde olan bir kulüp. Dönmeyi isterim. Neden olmasın?
Fransa'ya dönmek de beni mutlu eder. Marsilya'da çok iyi insanlar tanıdım.
Bielsa gibi bir teknik direktör ile çalışma fırsatı buldum.
Orada güzel anılarım var. Hem futbolcu hem de insan olarak olgunlaştım
Fenerbahçe kanat oyunculardan pek de memnun değil.
Bu yüzden bir kanat oyuncusu bakılıyordu.
Sabah gazetesinin haberine göre Fenerbahçe , Roma'dan Perotti ile ilgileniyor.
Hatta transferi bitirme aşamasına gelinmiş.
32 yaşındaki Arjantinli oyuncunun Roma ile 1 yıl daha kontratı var.
Ayrıca Bu sezon Serie A'da çıktığı 14 maçta 3 gol atıp 1 de asist yaparak 4 gol katkı sağladı.
Fenerbahçe'de Sinan Gümüş isimleri yükseliyordu.
Antalyaspor Başkanı Şafak Öztürk, Sinan Gümüş’ü isteyen birçok takım olduğunu ancak onunla yola devam etmek istediklerini söyledi.
Sinan yaz döneminde de Antalya'ya tatile gelmişti ve beraber vakit geçirmiştik.
Galatasaray'da da rotasyon oyuncusuydu. Onun oynaması lazımdı.
O da bize gelerek doğru bir seçim yaptı.
Biz Antalyaspor olarak onu kesinlikle kadromuzda tutmak isteriz.
İyi bir kimyamız oldu. Kişisel olarak da kendisini çok seviyoruz.
Bunun dışında mali etkenler önemli olacaktır. Hedefleri ve yapmak istedikleri de önemli
Sinan, Türk futbolcular arasında ciddi potansiyeli olan bir oyuncu. Ama oynaması lazım.
Gelecek sezon Antalyaspor'da oynarsa 9-10 gol atar. Zaten bunu kısa sürede gösterdi.
Galatasaray'da 5-6 senesi geçti. Milli takım tecrübesi var.
Başka bir takımda rotasyon olacağına bize gelip sürekli oynamasını isteriz.
Bir şekilde doğru yolu bulacağız. O da kalmak istiyor. İnşallah Genoa ile doğru şartları yakalarız.
Kendisi sadece Fenerbahçe’nin değil birçok takımın kadrosunda görmek istediği bir futbolcu.
Onu isteyen takımlar ne kadar ciddi bilmiyoruz. Biz Sinan'ı seviyoruz, devam etmek istiyoruz
Arkadaşlar biliyorsunuz geçtiğimiz günlerde Max Kruse kontratını tek taraflı olarak feshetmişti.
Alman oyuncu Bundesliga'ya yeninde dönmek istiyor.
Para artık benim için önemli değil. Bundesliga’daki hemen her kulübün maliyetimi karşılayabileceğini düşünüyorum
Bundesliga'ya dönmeyi isterim. Werder Bremen'e döner miyim ? Bilmiyorum.
Bu ihtimalin çok büyük olduğunu düşünmüyorum ama olmaz da diyemem

Şərh
  • Galatasaray çok yabancı alıyor sınır ne oldu

    Alparslan BaşolAlparslan Başol4 ay əvvəl
  • 0 aboneleyim 10 yapar mısınız yaparsanız videolar gelmeye başlıyıçak

    FUTBOL HERŞEYİMİZFUTBOL HERŞEYİMİZ4 ay əvvəl
  • Abi İnşallah 300 Bin youtube Plaketini Alırsın 😁

    Oyun KrallığıOyun Krallığı4 ay əvvəl
  • PREMİER LİGDE CİTY VE LİVERPOOL ÇÖKMEZ

    Mrock emirMrock emir4 ay əvvəl
  • Abi seni cok seviyoru. Lütfen beni seç #katılıyorum alpom_06

    CR7 JrCR7 Jr4 ay əvvəl
  • Uçurur

    Jaun JokekJaun Jokek4 ay əvvəl
  • 14 temmuz doğum günüm hediye bi forma denk gelse ne güzel olurdu be

    Sinan KaçanSinan Kaçan4 ay əvvəl
  • Forma çekilişi falan dediniz ve katıldım abi kanalı abone oldum ben Zile açtım Beşiktaşlıyım Umarım Beşiktaş forması bana çıkar Gürcistan'da yaşıyorum İnşallah gönderebilirsiniz dir Türk'üm

    Polat MamedovPolat Mamedov4 ay əvvəl
  • Beyən yorum yap abone ol

    Fexreddib MansurovFexreddib Mansurov4 ay əvvəl
  • Abi hastamısin? Sesin çok zayıf geçmiş olsun

    Efe BirbenEfe Birben4 ay əvvəl
  • Buton butonuyum

    ENES DOĞU GÖZÜBÜYÜKLERENES DOĞU GÖZÜBÜYÜKLER4 ay əvvəl
  • Begenirmisin

    AMIN tAMIN t4 ay əvvəl
  • Chelseayi hic sevmiyom benim liverpooluyum

    AMIN tAMIN t4 ay əvvəl
  • chelsea şampiyon olamaz isterse dunyanın yıldızlarını alsın liverpoll ve city kalitesinde iyi bir takım haline gelemez

    SefaŞahinHDSefaŞahinHD4 ay əvvəl
  • Offf.her kes transfer yapıyor Tottenhamdan başka...

    Emirli MüzikEmirli Müzik4 ay əvvəl
  • Chelsea 1 yada 2 sene şampiyon olur

    Yusuf HoruzYusuf Horuz4 ay əvvəl
  • Katıldım çekilişe Instagram kaantks_7

    YKT OYUNDAYKT OYUNDA4 ay əvvəl
  • FORMA

    Akif KurukavakAkif Kurukavak4 ay əvvəl
  • Kralsın be

    Tüm HerşeyTüm Herşey4 ay əvvəl
  • ANADOLU TAKIMLARI TRANSFERLEREİNİ NEDEN PAYLAŞMIYORSUN

    Ahmet KılavuzAhmet Kılavuz4 ay əvvəl
  • Tutyuğum takım galatasaray

    Zekiye KeleşZekiye Keleş4 ay əvvəl
  • Hayır bu çok zor ancak 3-4 senede olabilir ayrıca bu transferler ihtimal dahilinde

    Muhammet CocukMuhammet Cocuk4 ay əvvəl
  • Şike yapılıp küme düşürülen takımlar yapar mısın? Örnek: MALATYASPOR

    Onat ÇağanOnat Çağan4 ay əvvəl
  • ABİ ÇEKİLİŞLERE KATILIYORUM AMA HİÇ ÇIKMIYOR 1 KEREDE BANA ÇIKSIN

    MOBİL ERİŞİM TEKNOLOJİMOBİL ERİŞİM TEKNOLOJİ4 ay əvvəl
  • Abi o güzel vidyonu hem like attın abone oldum zilleri açtım☺😘

    Berat İşlekBerat İşlek4 ay əvvəl
  • Ronaldo Messi NEYMAR Salah POGBA Neuer Mane Muslera Burak yılmaz 126 aboneyim 145 abone yaparmısınız

    EYM TVEYM TV4 ay əvvəl
  • Bunu okuyanın AİLESİ UZUN ÖMÜRLÜ OLUR İSDEDİĞİ HER DUASI KABUL OLSUN LÜTFEN 30 ABONEYİM 50 YAPIN YAPAN ZENGİN OLUR İNŞALAH

    Müslüm AygünMüslüm Aygün4 ay əvvəl
  • Abi hepsini yaptım nolur bana verin

    TÜRK HİSSİTÜRK HİSSİ4 ay əvvəl
  • Chealsea olavilir ama direk degil cünkü oyuncular evvela beraber oynamayı öğrenmeli yani herkez tanışması lazım ve alışması lazım

    Maraz_DanyelMaraz_Danyel4 ay əvvəl
  • Nj

    ÖmerÖmer4 ay əvvəl
  • Alta yazılar koyman gereksiz. Lütfen altyazı koyma.

    EgemenEgemen4 ay əvvəl
    • @Egemen Aaa doğru hata yapmışım. Bundan sonra dikkat ederim

      Enes AKEnes AK4 ay əvvəl
    • @Enes AK Tabii ki de işine karışamam ama bazı yerlerde montajı yanlış yapmışsın yani verilen röportajla yazısı farklıydı, yerlerini karıştırmışsın herhalde (5:18) Bu yüzden yapmasan da olur. Ancak insanlar bazen videonun sesini açamıyor. Tabii bu yüzden koymanı istiyor olabilirler.

      EgemenEgemen4 ay əvvəl
    • Dostum eskiden koymuyordum , insanlar istediği için koymaya başladım. Sen neden rahatsız oldun ki ?

      Enes AKEnes AK4 ay əvvəl
  • abigomis gs ye geri gelirmi ne olur bunun wideosunu yap weya cewapla sewiliyoersun

    Batuhan Umut YağcıBatuhan Umut Yağcı4 ay əvvəl
  • Leroy sane

    burak isimsizburak isimsiz4 ay əvvəl
  • İnşallah çekilişi kazanirim galatasaraylıyım ama hic formam yok

    dasa tvdasa tv4 ay əvvəl
  • katıldım abi

    Gamer Emir KaanGamer Emir Kaan4 ay əvvəl
  • Ts nin forması

    Pars OsgbPars Osgb4 ay əvvəl
  • Abi hakimi intere transfer oldu

    paulo dybalapaulo dybala4 ay əvvəl
  • Arthuru verıp pjanıcı almak güzel kafa

    Ömür SoyuyiğitÖmür Soyuyiğit4 ay əvvəl
  • Abi benim kanalımı da tanıtır mısın

    ORTAYA KARIŞIKORTAYA KARIŞIK4 ay əvvəl
  • azworlds.info/label/hnl5p656k5G9s9M/video

    Film BaşlıyorFilm Başlıyor4 ay əvvəl
  • azworlds.info/label/hnl5p656k5G9s9M/video

    Film BaşlıyorFilm Başlıyor4 ay əvvəl
  • Coronayı yendim bir like yokmu .

    Muaz eymen GümüşMuaz eymen Gümüş4 ay əvvəl
  • Bein sportstan çok bilgi veriyon usta çekilişe de katıldım

    Ahmet Efe YavaşAhmet Efe Yavaş4 ay əvvəl
  • Abone oldum like attım taraftarı olduğum takım Beşiktaş

    Baybars BayBaybars Bay4 ay əvvəl
  • Hiç Ankaragücü'nden bahsetmiyorsun

    Murat ÇetinkayaMurat Çetinkaya4 ay əvvəl
  • Chelsea şampiyon olamaz ama ilk 4 ten de çıkmaz

    EGEMEN BULMUŞEGEMEN BULMUŞ4 ay əvvəl
  • abi bişey diycemde bvb çok hata yaptı lewa gitti götze gitti obameyang gitti kimmih gitti şimdi ise sancho ile haland bence oyuncuları satmasalardı belki dünyanın en iyileri arasında yerini bulurdu katılanlar lütfen like atsın sayımızı bilelim

    Deniz UgurDeniz Ugur4 ay əvvəl
  • Umarım yakında 100k olursun

    Barış YılmazBarış Yılmaz4 ay əvvəl
  • Chelsea kadro kurşun ama Liverpool ve city zaten çok iyi hem kaliteli hemde oturmuş kadroları var bence unıted 1-2 transferle zorlayabilir son zamanlarda iyi toparladılar

    Meyço RiderMeyço Rider4 ay əvvəl
  • Premier ligin yeni sezon şampiyonu net manchester unidet

    AnKa GAMİNGAnKa GAMİNG4 ay əvvəl
  • Abi hakediyorsuj

    oyun Prooyun Pro4 ay əvvəl
  • çok iyi

    İlke çağan Karakuşİlke çağan Karakuş4 ay əvvəl
  • 2020-2021 şampiyonu formül tutarsa chelsea

    BEKO KAYRABEKO KAYRA4 ay əvvəl
  • Ab 1.2 avrupa harebi cok az bir az

    PUBG PLAYERPUBG PLAYER4 ay əvvəl
  • chelsea önümüzdeki sene ilk 3 ten düşmez ama liverpooldan bu seneki performansını hatta şampiyonluk beklemiyorum, emeğine sağlık dostum

    ercan kesekercan kesek4 ay əvvəl
  • Reis kusura bakma da artık yeter çekiliş yapma

    Burak OkşarBurak Okşar4 ay əvvəl
  • Abi h sen her takım dan birisim amma şey deyil hertakım da bir oyuncu deyil nasıl dersen şöle mesela kaladen dega hangi takım da m.yunaytıt öle

    Mehmet Günaydın'ile Video'daMehmet Günaydın'ile Video'da4 ay əvvəl
  • Katılıyorum ramazan _KARAGİYDİREN

    RAMAZAN KARAGİYDİRENRAMAZAN KARAGİYDİREN4 ay əvvəl
  • *chelsea şampiyon olmak istiyorsa her yıl bir öncekli yıl kurduğu kadronun daha iyisini kurucak . 3-4 yıl sonra anca olabilir*

    Fatih ArazFatih Araz4 ay əvvəl
  • Beğen Son Rakamına Bak Hangi Süper Lig Futbolcusun 1-Sosa 2-Muslera 3-Burak Yılmaz 4-Emre Belözoğlu 5-Sörloth 6-Vedat Muriç 7-Visca 8-Uğurcan Çakır 9-Falcao 0-Atiba

    King Of The BrawlKing Of The Brawl4 ay əvvəl
    • @ORTAYA KARIŞIK Oldum

      King Of The BrawlKing Of The Brawl4 ay əvvəl
    • Sosa geldi. Sana abone oldum sen de bana olur musun

      ORTAYA KARIŞIKORTAYA KARIŞIK4 ay əvvəl
  • zaten aboneyim çekilişe katılmak istiyorum inşallah bjk deplasman forması alabilirim

    Karabas EnikKarabas Enik4 ay əvvəl
  • Chelsea iyi transferler yapıyor böyle devam ederlerse şampiyon olabilirler

    Futbol KulübüFutbol Kulübü4 ay əvvəl
  • En büyük Allah galataya yallah fener e kışkış Beşiktaşa alkış

    ismail oyundaismail oyunda4 ay əvvəl
  • Abi mert hakan yandaş noldu fenere geliyo mu

    Sabri ozelSabri ozel4 ay əvvəl
  • İmkânsız şampiyonluk

    Salih İZSalih İZ4 ay əvvəl
  • abi bence chelsi olur

    abdulhamit tekdagabdulhamit tekdag4 ay əvvəl
  • BVB PARA KASSIN ali koç'ta 350 milyon euro borcu herkesden saklasın avrupanın en çok borcu olan 6. Kulübüyüz en sonunda güzelim feneri batırırlar valla kanser ettiniz insani

    #Bigboss#Bigboss4 ay əvvəl
  • Abi ben ts

    MR. HEROLEXMR. HEROLEX4 ay əvvəl
  • Asla olmaz chelsea swjjwjwjwjej2j yanı live ortalı dağtır

    kıvanç çuluakkıvanç çuluak4 ay əvvəl
  • Chelsea pep ve yürgen varken bide ayrıca fener gibi olduğu için para için oyuncu oynattığı için bu ruhsuzlukla bir yüz yıl daha şampiyon olamaz

    Emre KarakasEmre Karakas4 ay əvvəl
  • Abi besiktas papiss cisseyi alacakmi?

    R BabayewR Babayew4 ay əvvəl
  • Abi senin sayende fubol hakkında yeni şeyler öğreniyorum ♡ iyiki varsın ♡

    Musab 10Musab 104 ay əvvəl
  • Chelsea bence Liverpoolu geçmek zor ama bu futbol herşey olur belli değil.

    Musab 10Musab 104 ay əvvəl
  • 26 yaşındaki sinan gümüşde potansiyel var demekde ne bilim

    Berat DoğanBerat Doğan4 ay əvvəl
  • Chelsea 3 veya 4 yıla doğru bir yapılanmayla üstüne koyarak giderse şampiyon olabilir kısa vadede biraz zor şampiyon olması

    Muhammet Emin ÇetinMuhammet Emin Çetin4 ay əvvəl
  • Evet

    feteli efeteli e4 ay əvvəl
  • LÜFTEN TRABZONSPOR FORMA

    TRABZONLUYUSUF 6161TSTRABZONLUYUSUF 6161TS4 ay əvvəl
  • gelecek sene ingiltere ligi sıralaması 1 liverpool 2manchester citi 3 manchester unite

    Kaan KaraKaan Kara4 ay əvvəl
  • Kanalına abone oldum Galatasaray forması istiyorum

    Rıfat kemal FuruncuRıfat kemal Furuncu4 ay əvvəl
  • Abi be katıldim

    Transfer KanalıTransfer Kanalı4 ay əvvəl
  • Abi abine oldum ama ben avrupada kaliyorum nasıl kazanacam?

    HASOHASO4 ay əvvəl
  • Chelse şampiyon olur ama oyuncu almak önemli değil hangi takım olursa olsun türk takımıda olsa sistemi oturtmak önemli bence

    Samet BABA 1903Samet BABA 19034 ay əvvəl
  • yabancı futbolcular 1 Timo Werner 2 Leroy Sane 3 Lionel Messi 4 Cristiano Ronaldo 5 mathıu Valbuena 6 Ricardo querasma 7 Harry Kane 8 Kun Agüero 9 Robert Lewandowski

    berat dönerberat döner4 ay əvvəl
  • Chelsa ve manu gelecek sezon yarışacak

    Ali ÇelenkAli Çelenk4 ay əvvəl
  • Galatasaray 💛❤️

    Bilal DemirelBilal Demirel4 ay əvvəl
  • Chelsea Timo werner ve Hakim Ziyechi transfer oldu

    berat dönerberat döner4 ay əvvəl
  • Bence gelecek sezon şampiyon olamıyacklar dır.Kadroları biraz eksik.

    Adem KoçAdem Koç4 ay əvvəl
  • Abi ben kanalına abone oldum her videonada like atıyorum inşallah çəkilişi ben kazanirim ♥️♥️🙏🙏

    sesegel HDsesegel HD4 ay əvvəl
  • Abi sesine ne oldu

    mbaye diagnembaye diagne4 ay əvvəl
  • chelse yenı planlamasıyla ambargoya son verebılır

    berat uzanberat uzan4 ay əvvəl
  • Ben Galatasaray formasini istiyorum

    Red ShadowRed Shadow4 ay əvvəl
  • Chelsea geri dönecek

    Təbriz MəmmədquliyevTəbriz Məmmədquliyev4 ay əvvəl
  • Chelsea 3.olur ama 2 3 seneye olabilirler

    Cihat KÖKCihat KÖK4 ay əvvəl
  • Abone oldum like attım umarım bana çıkar Instagram=b3ytullah39

    Beytullah KonuskanBeytullah Konuskan4 ay əvvəl
  • Bütün videolarnda yapıyorsun ts için haber almak için videoyu sona alıyom bilgin olsun ts sona koyma bir iki üç artık tsyşde ortalarada yada başlara koyarsan sevinirim

    Eflin KocEflin Koc4 ay əvvəl
  • Katıldım

    Mikail DönmezMikail Dönmez4 ay əvvəl
  • Ulan şu forma bı kerede bize çıksın be

    Ali YavuzAli Yavuz4 ay əvvəl
  • Evet

    KAPLAN KİNG YTBKAPLAN KİNG YTB4 ay əvvəl
  • Verebilir

    Recep emre TayhuşRecep emre Tayhuş4 ay əvvəl
  • Chelsea olamaz ama zorlar bence

    Burak İslamoğluBurak İslamoğlu4 ay əvvəl
AZworlds